Digital Marketing

3 principii pe care să le incluzi în strategia ta de marketing în 2023

Salut! Știu că nu am mai scris aici de mult timp, însă m-am gândit să aduc ceva nou pe acest blog pe lângă subiectele pe care le-am abordat până acum în legătură cu machiajul, îngrijirea pielii sau experiențele mele.

Așadar, începând de azi vom discuta și despre digital marketing – sfaturi, exemple concrete și situații pe care le întâlnesc eu sau colaboratorii și clienții mei, totul pentru ca tu să vezi cum un marketing corect te poate ajuta să îți crești afacerea sau să transformi ideile pe care le ai în rezultate reale.

Mi-am propus să îți aduc aici toate aceste lucruri pentru că, practic, pasiunea pentru scris a fost unul din motivele care m-au împins către marketing.

Timp de mai bine de un an, mi-am perfecționat cunoștințele, astfel încât să pot să îți asigur informații de actualitate, sfaturi potrivite și tehnici testate, nu doar bazate pe trenduri, ca să poți crește exact așa cum îți dorești.

Și, ca să nu o mai lungim, azi vreau să îți dau 3 principii pe care să le aplici în strategia ta de marketing în 2023!

Stabilește-ți nișa de clienți și adresează-te direct lor

Mai ales dacă ești la început în ceea ce înseamnă creare de conținut sau încă nu ai idee exact pe ce drum vrei să mergi sau cum să abordezi lucrurile, ai tendința să postezi într-un mod aleatoriu: azi ceva personal, mâine o informație, poimâine total altceva și tot așa.

Ei bine, acest mod de lucru nu este benefic, pentru că oamenii care vor ajunge să interacționeze cu conținutul tău sau care vor dori să te urmărească, nu vor ști ce să aștepte de la tine.

Cu alte cuvinte, oamenii te urmăresc pentru că tu, prin conținutul tău, oferi soluții sau idei legate de problemele sau întrebările lor. Dacă ceea ce creezi tu este haotic, ei vor simți că tu nu ai cum să îi ajuți sau cum să aduci valoare în viața lor prin ceea ce faci, deci vor pleca.

Scopul tău nu este să pierzi oameni, ci să strângi cât mai mulți care să fie interesați direct de ceea ce faci și pe care, ulterior, să îi poți transforma în clienți reali.

De aceea, este important să îți găsești nișa potrivită și să creezi conținut specific, pentru a avea rezultate sigure.

Gândește-te la ce știi să faci cel mai bine, ce probleme ale oamenilor poți să rezolvi sau ce informații poți să dai și folosește-te de ele ca să creezi conținut și să îți crești imaginea.

Ai încredere în tine și valorifică-ți munca în mod corect

În majoritatea domeniilor, dar în special când vine vorba de servicii și de a lucra în mod direct cu oamenii, te lovești de problema prețurilor.

Dacă tu ceri prețul pe care îl consideri corect, cel mai probabil clientul va veni și va spune că este prea scump, că altcineva îi poate face mai ieftin sau chiar că mai bine face el singur în loc să apeleze la tine.

Este o poveste tristă, dar, din păcate extrem de întâlnită, pentru că oamenii nu înțeleg și nu știu să accepte faptul că tu investești timp în a te perfecționa ca să poți avea cunoștințe ce să aducă rezultate wow, depui eforturi în tot ceea ce înseamnă muncă și așa mai departe.

Indiferent de care este domeniul tău, nu trebuie să accepți un preț mai mic doar pentru că îți este frică să nu pierzi acel client. Clientul care va aprecia cu adevărat ceea ce faci și felul în care îl poți ajuta, îți va înțelege și prețurile și nu va încerca să negocieze nicio secundă.

Tu stabilești valoarea pe care munca ta o are. Ea nu poate fi dictată de cineva care nu o înțelege și nu o apreciază.

Alege calitatea, nu cantitatea

Sunt sigură că ai auzit nu o dată că trebuie să fii constant atunci când postezi pe Social Media.

Și de multe ori, oamenii confundă a fi constanți cu a posta zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi.

Nu este nimic greșit în a posta zilnic, însă trebuie să te asiguri că ceea ce postezi este de calitate și relevant pentru nișa ta de clienți și de urmăritori.

Poți să postezi și doar de două ori pe săptămână, dar să te ții de acest ,,program” și să funcționeze pentru tine.

De fapt, ideea este să găsești ceea ce ți se potrivește și să rămâi la acea strategie, ținând minte să creezi conținut interesant, relevant și potrivit pentru audiența ta!

Acestea sunt cele mai importante lucruri pe care merită să le ,,iei” cu tine și în 2023 când vine vorba de marketingul afacerii tale.

Sper să îți fie de folos toate informațiile și să ne revedem aici cât de curând!

Nu uita să mă urmărești pe Instagram, pentru că acolo postez cele mai noi subiecte și sfaturi din digital marketing și nu numai!

Previous Post

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply